Αρχική Ν. Αρκαδίας Παρουσιάστηκε η κυκλοφοριακή μελέτη – «Δεν έχει μέλλον η Τρίπολη αν στηριχθεί...

Παρουσιάστηκε η κυκλοφοριακή μελέτη – «Δεν έχει μέλλον η Τρίπολη αν στηριχθεί στο ΙΧ»

Η παρουσίαση της επικαιροποιημένης κυκλοφοριακής μελέτης της Τρίπολης έγινε το απόγευμα της Πέμπτης, στο Πνευματικό Κέντρο.
Ο κόσμος που ήταν στο αμφιθέατρο του Πνευματικού Κέντρου ήταν ελάχιστος για να παρακολουθήσει την παρουσίαση η οποία έγινε από τον μελετητή κ. Ηλιόπουλο.
Μετά την αναφορά σε βασικά σημεία της μελέτης, ακολούθησαν ερωτήσεις από πολίτες και διάλογος με τον μελετητή.
Η λογική που ανέπτυξε ο μελετητής είναι: Πρώτα περπατάμε, μετά χρησιμοποιούμε το ποδήλατο, μετά τα μέσα συγκοινωνίας και τελευταία επιλογή πρέπει να είναι το αυτοκίνητο.
«Δεν έχει μέλλον η Τρίπολη αν στηριχθεί στο ΙΧ» είπε ο Κ. Ηλιόπουλος.

Μεταξύ άλλων, προέκυψαν τα εξής στοιχεία:
Πεζοδρόμια – «Χρειάζονται πεζοδρόμια που μπορεί η νοικοκυρά να κρατήσει δύο τσάντες και να προχωρήσει, η μητέρα να πάει με το καροτσάκι ή να κρατήσει δίπλα της το παιδί της. Θα χρειαστεί διαπλάτυνση».
Υπόγεια γκαράζ- «Αναγκαία η υπόγεια στάθμευση σε κοινόχρηστους χώρους για να πάρουμε οχήματα από την επιφάνεια της πόλης. Προτάσεις για υπόγεια παρκινγκ, τα οποία μπορούν να γίνουν σε 15-20 χρόνια: πλατεία Βαλτετσίου, παλιά αγορά, πλατεία Άρεως και Αγία Τριάδα». Κατασκευαστικά η πλατεία Κολοκοτρώνη δε μπορεί να γίνει θέση στάθμευσης υπόγειας λόγω των ραμπών. Βολεύει βέβαια πολύ».
Ποδήλατα – «Σιγά – σιγά αρχίζει η χρήση ποδηλάτου. Η τάση στην Ευρώπη είναι κοινόχρηστα και ενοικιαζόμενα ποδήλατα. Δικτύου ποδηλατοδρόμων χρειάζεται θα γίνει εις βάρος της στάθμευσης, οπότε χρειαζόμαστε θέσεις σταθμεύσεις. Χρειάζεται δίκτυο, δεν μπορεί να εφαρμοστεί αμέσως, γιατί θα λειτουργήσει εις βάρος της στάθμευσης στην οδό Καλαβρύων». Ότι δεν είναι εύκολο είπε ο μελετητής, επιμένει ότι “θα το δει” ο Δήμαρχος.
Δρόμοι ήπιας κυκλοφορίας – «Στην κάτω αγορά θα γίνουν δρόμοι ήπιας κυκλοφορίας, πχ Αποστολοπούλου, όλοι οι περιμετρικοί δρόμοι».
Αστική συγκοινωνία – «Μεγάλο έλλειμμα στην πόλη η αστική συγκοινωνία, χρειάζεται δίκτυο αστικών συγκοινωνιών».

Άλλες αλλαγές που αναφέρθηκαν:
-Φανάρια στους 5 δρόμους, χρειάζεται βελτίωση
-Ανάγκη για πρόσβαση λεωφορείων: Οικονομίδου να την γυρίσουμε ανάποδα και την Αποστολοπούλου
-Θα παραμείνει πεζόδρομος η Δεληγιάννη.
28η Οκτωβρίου: Στη γωνία στην εθνική τράπεζα θα παραμείνει κανονικά δρόμος, όπως είναι σήμερα.
– Η Δαρειώτου θα παραμείνει ήπιας κυκλοφορίας.
– Η Παπαρρηγοπούλου υπάρχει σκέψη να είναι εως κάποιο σημείο διπλής κατεύθυνσης και από ένα σημείο και μετά μονόδρομος.
– Η Οικονομίδου θα χρησιμοποιηθεί με κάποιο τρόπο για τα λεωφορεία με επισκέπτες που έρχονται στην Τρίπολη.
– Η Παλλαντίου προτείνεται να πεζοδρομηθεί.

Στο τέλος της παρουσίασης, αναφέρθηκε από τον Δήμαρχο ότι το σχέδιο της μελέτης θα αναρτηθεί στην ιστοσελίδα του Δήμου για να υπάρξουν προτάσεις, εντός 10 ημερών.
kalimera-arkadia