Το Υπουργείο Μεταφορών, Υποδομών και Δικτύων δεν απαντά για μια ακόμη φορά στην ερώτηση που κατέθεσαν οι Βουλευτές Θανάσης Πετράκος και Ευγενία Ουζουνίδου με Θέμα «Άμεση έναρξη λειτουργίας προαστιακού σιδηροδρόμου στην Μεσσηνία».
Αρνείται στη ουσία τις ευθύνες του για την επαναλειτουργία του προαστιακού, η οποία θα αποσυμφορούσε την κίνηση στην περιοχή της Καλαμάτας και των γύρω περιοχών, θα μείωνε δραματικά το κόστος για την μετακίνηση από και προς την Καλαμάτα και θα διευκόλυνε την συγκοινωνία των αποκλεισμένων ουσιαστικά χωριών της Άνω Μεσσηνίας από την Καλαμάτα. Όπως δεν απαντάει και τι μέτρα θα πάρει για την προστασία της Δημόσιας περιουσίας από το πλιάτσικο.
Όμως η απάντηση του Υπουργείου είναι αποκαλυπτική και για τις ευθύνες του κου Τατούλη και της τοπικής αυτοδιοίκησης καθότι στην απάντηση αναφέρει «Περαιτέρω, για την καθιέρωση της κυκλοφορίας τακτικών αμαξοστοιχιών «προαστιακού τύπου» στην ευρύτερη περιοχή της Καλαμάτας απαιτείται, σύμφωνα με το νόμο 3891/2010 και η οικονομική συνδρομή της Τοπικής Αυτοδιοίκησης και της Περιφέρειας.»
Με λίγα λόγια ούτε ο κος Τατούλης ούτε οι εμπλεκόμενοι Δήμοι της Μεσσηνίας (Καλαμάτας, Οιχαλίας, Τριφυλίας και Μεσσήνης) έχουν κάνει κάτι ώστε να συμβάλλουν στην επαναλειτουργία του Προαστιακού Σιδηρόδρομου της Μεσσηνίας.
Δυστυχώς για την Περιφέρεια Πελοποννήσου και τους εμπλεκόμενους Δήμους το Υπουργείο για να αποποιηθεί τις δικές του κύριες ευθύνες τους «κάρφωσε» και αποδείχθηκε για μια ακόμη φορά ότι οι μόνοι που ενδιαφέρονται για την επαναλειτουργία του σιδηροδρόμου στην Μεσσηνία είναι ο ΣΥΡΙΖΑ, η κοινοβουλευτική του ομάδα και οι Σύλλογοι Φίλων του Σιδηροδρόμου.
Τέλος θα ήθελα να υπενθυμίσω στους συμπολίτες μου το επιτυχημένο παράδειγμα της λειτουργίας του Προαστιακού στην Πάτρα (Περιφέρεια Δυτ. Ελλάδος και Δήμος Πατρών) όπου χρησιμοποιώντας την υπάρχουσα υποδομή χωρίς καμία νέα επένδυση, ξεκίνησε και λειτούργησε αυτά τα τρία χρόνια ένας Προαστιακός Σιδηρόδρομος ο οποίος με την ορθή του διαχείριση, την πιστότητα στα ωράρια και τον καλό σχεδιασμό μείωσε τους χρόνους των ενδοαστικών μετακινήσεων, έφερε τις γειτονιές της πόλης πιο κοντά, έδωσε άλλη πνοή στον επιχειρηματικό και φοιτητικό κόσμο και αποφόρτισε εμφανώς την πόλη από την κίνηση και το καυσαέριο, ενώ αποτελεί βιώσιμη δραστηριότητα για την ΤΡΑΙΝΟΣΕ και δεν επιβαρύνει τον Κρατικό προϋπολογισμό. Και όμως στην Πάτρα δεν συγκεντρώνονταν πολλές από τις προϋποθέσεις που υπάρχουν ήδη στην Καλαμάτα.
Το Γραφείο Τύπου
Παρατίθεται η ερώτηση και η απάντηση:
http://www.hellenicparliament.gr/Koinovouleftikos-Elenchos/Mesa-Koinovouleutikou-Elegxou?pcm_id=64938ef1-227d-4ced-8f70-08e325af70da
http://www.hellenicparliament.gr/UserFiles/c0d5184d-7550-4265-8e0b-078e1bc7375a/8411244.pdf
http://www.hellenicparliament.gr/UserFiles/67715b2c-ec81-4f0c-ad6a-476a34d732bd/8432394.pdf