Η Κορινθία κατέχει ένα θλιβερό ρεκόρ, με την ανεργία των νέων να ξεπερνά το 60%. Χρειάζεται οι νέοι άνθρωποι είτε με συνεργασίες είτε ατομικά, να αναλάβουν επιχειρηματικές πρωτοβουλίες, να φτιάξουν τη δική τους επιχείρηση, να δημιουργήσουν τα δικά τους προϊόντα, να είναι καινοτόμοι δυναμικοί και εξωστρεφείς με πειθαρχία και ρεαλισμό, γιατί μόνο έτσι θα γίνουν ανταγωνιστικοί έναντι των ευρωπαϊκών επιχειρήσεων. Αυτός είναι ο νέος πατριωτισμός που λέμε. Να γίνουμε χρήσιμοι στις οικογένειες μας, αλλά και στην κοινωνία….
Η πιστωτική ασφυξία και η έλλειψη ρευστότητας από το τραπεζικό σύστημα, δεν μπορούν να συνεχιστούν. Το υψηλό κόστος της ενέργειας και η υπερφορολόγηση, υπονομεύουν την ανταγωνιστικότητα των ελληνικών επιχειρήσεων έναντι των ευρωπαϊκών. Η διάθεση των πόρων του ΕΣΠΑ, πρέπει να γίνεται με διαφάνεια, χωρίς πελατειακές λογικές και να υποστηρίζει πραγματικούς αναπτυξιακούς στόχους με την χρηματοδότηση της καινοτομίας, της έρευνας και της τεχνολογίας. Οι νέοι, έτσι, θα έχουν κίνητρο να παραμείνουν στην χώρα μας και να δημιουργήσουν, αντί να φεύγουν οικονομικοί μετανάστες στο εξωτερικό.
Μια άλλη μεγάλη πρόκληση είναι ο τουρισμός. Μια βαριά, εθνική “βιομηχανία” που δεν θα πάψει ποτέ να υπόσχεται εργασία και ευκαιρίες. Το στοίχημα, είναι να σχεδιαστεί εκ νέου ένα ελκυστικό τουριστικό branding, να βρεθούν λύσεις για επιμήκυνση της τουριστικής περιόδου και να τεθούν οι προδιαγραφές για ετήσιο ποιοτικό τουρισμό. Η Κορινθία, πάντα θα έχει ως σημείο αναφοράς τον ήλιο, τις φυσικές ομορφιές, τα αρχαιολογικά μνημεία, τις παραλίες και τις ορεινές διαδρομές… Η στρατηγική για τον τουρισμό, δεν μπορεί παρά να αποτελεί προϊόν ευρείας πολιτικής και κοινωνικής συναίνεσης, ώστε να διασφαλίζεται η μακροπρόθεσμη υλοποίηση των στόχων της, δηλαδή της άρσης των δομικών ελλείψεων του σημερινού τουριστικού μας μοντέλου.