Νεφελώδες είναι το τοπίο για τον τρόπο κατασκευής των δρόμων Καλαμάτα – Ριζόμυλος και Καλό Νερό – Τσακώνα.
Τη μια ημέρα ο ίδιος ο υπουργός Υποδομών Χρ. Σπίρτζης αφήνει για το δεύτερο έργο ανοιχτό παράθυρο στη μέθοδο της σύμβασης παραχώρησης, ενώ στη συνέχεια ο γ.γ. Γ. Δέδες το θεωρεί πρώιμο, και φαίνεται ότι η κυβέρνηση ψαρεύει σε θολά νερά και δεν γνωρίζει τι ψάρια θα πιάσει. Το αποτέλεσμα είναι η κοινή γνώμη να παγιδεύεται, να αποπροσανατολίζεται και να στερείται στοιχείων για κριτική.
Πρώιμες χαρακτηρίζει τις επεκτάσεις των συμβάσεων παραχώρησης για τους δυο μεγάλους δρόμους της Μεσσηνίας ο γ.γ. Υποδομών Γ. Δέδες, χωρίς όμως να τις αποκλείει. Έτσι, με δηλώσεις του στην «Ε» βάζει για την ώρα φρένο προσωρινά στο ζήτημα της κατασκευής των δρόμων Καλαμάτα – Ριζόμυλος και Καλό Νερό – Τσακώνα με αυτή τη μέθοδο.
Ο κ. Δέδες παρατήρησε ότι για τους δύο δρόμους της Μεσσηνίας η κατεύθυνση είναι η χρηματοδότησή τους να επιτευχθεί από την Ευρωπαϊκή Τράπεζα Επενδύσεων και επιβεβαίωσε πως υπάρχουν θετικές προοπτικές, ενώ επεσήμανε ότι στόχος είναι να επιταχυνθούν και να ολοκληρωθούν οι μελέτες, με άμεσο στόχο την έγκριση της μελέτης περιβαλλοντικών επιπτώσεων.
Ο γ.γ. σημείωσε ότι είναι σημαντικοί και οι δύο δρόμοι, με προτεραιότητα στο Καλαμάτα – Ριζόμυλος, γιατί κρίνεται ως κορεσμένος ο υφιστάμενος δρόμος. Τέλος, ξεκαθάρισε ότι το υπουργείο Υποδομών και η κυβέρνηση ευρύτερα δεν ασχολείται με την παραλιακή χάραξη, αλλά με τη βελτίωση – ανακατασκευή του υφιστάμενου, με 4ιχνο δρόμο (όπως το Παραδείσια – Τσακώνα) και παρακάμψεις της Μεσσήνης και της Βελίκας.