Όπως φαίνεται στη μετά-Κούτρα εποχή παραμένει δυνατή και θα μπορούσε να χαρακτηριστεί άκρως σιδηροδρομική. Μετά την διπλή ανατροπή στον διαγωνισμό ηλεκτροκίνησης στο τμήμα Κιάτο-Ροδοδάφνη, η ΆΚΤΩΡ σύμφωνα με πολύ καλά πληροφορημένες πηγές του ypodomes.com υπέβαλε προσφυγή κατά του αποτελέσματος του διαγωνισμού κανονικοποίησης και ηλεκτροκίνησης της γραμμής Ισθμός-Λουτράκι διεκδικώντας το έργο.
Όπως αναφέρουν οι ίδιες πηγές η προσφυγή στηρίζεται στον ισχυρισμό πως από τον έλεγχο των δικαιολογητικών προκύπτει ότι δύο μέλη της προσωρινής αναδόχου κοινοπραξίας Μυτιληναίος-Ξανθάκης δεν προσκόμισαν το δικαιολογητικό που αναφέρεται στο άρθρο 23.3.γ της διακήρυξης του διαγωνισμού.
Όπως υποστηρίζουν οι πηγές αυτές, η απουσία του δικαιολογητικού είναι επί ποινή αποκλεισμού και σε αυτό βασιζόμενη η ΑΚΤΩΡ προσέφυγε στην Ανεξάρτητη Αρχή Προδικαστικών Προσφυγών (ΑΕΠΠ) όπου ελπίζει σε ανατροπή της διαδικασίας αναδοχής του έργου.
Να σημειώσουμε ότι στο σχετικό διαγωνισμό της 30ης Μαρτίου που προσωρινή ανάδοχος είναι η Κ/Ξ Μυτιληναίος-Ξανθάκης με 47,82%, δεύτερη ήρθε η ΑΚΤΩΡ με 39,96%. Το κόστος του έργου είναι 14,88εκατ.ευρώ (ποσό με ΦΠΑ, ποσό χωρίς ΦΠΑ 12εκατ.ευρώ). Τα έργα έχουν χρονικό ορίζοντα 18 μήνες.
Ουσιαστικά είναι μία επέκταση του Προαστιακού σιδηροδρόμου που περιλαμβάνει την κανονικοποίηση της υφιστάμενης μετρικής μονής σιδηροδρομικής γραμμής Ισθμού – Λουτρακίου, με ηλεκτροκίνηση ενώ θα συνδεθεί και με την υπάρχουσα Σιδηροδρομική Γραμμή Υψηλών Ταχυτήτων (Σ.Γ.Υ.Τ.), του Προαστιακού Σιδηροδρόμου που λειτουργεί μεταξύ Κιάτου – Κορίνθου – Αεροδρομίου.
Πηγή: ypodomes.com, loutraki365.gr