Αποφασισμένοι να προχωρήσουν σε δυναμικός κινητοποιήσεις, δηλώνουν οι σιδηροδρομικοί προκειμένου να μπλοκάρουν κάθε σκέψη για μεταφορά της έδρας του νοτίου δικτύου του ΟΣΕ στην Κόρινθο. Οι σιδηροδρομικοί ζητούν την ενεργοποίηση των φορέων της περιοχής, προκειμένου να σταματήσει στη γέννηση της κάθε σκέψη για υλοποίηση του συγκεκριμένου σεναρίου.
Αναλυτικότερα:
Την αντίθεσή της με την μεταφορά της έδρας τόσο του τμήματος της Γραμμής Πάτρας όσο και την Επιθεώρηση Πάτρας, στην Κόρινθο, εκφράζει το παράρτημα Αχαΐας του Συνδέσμου Σιδηροδρομικών Πελοποννήσου. Σε σχετική ανακοίνωση που εξέδωσε αναφέρει τα εξής:
«Η απόφαση της διοίκησης του ΟΣΕ, όπως αυτή ανακοινώθηκε στην Πανελλήνια Ομοσπονδία Σιδηροδρομικών, να μεταφέρει το Τμήμα Γραμμής Πάτρας και την Επιθεώρηση Πάτρας στην Κόρινθο, δεν εξυπηρετεί καμία υπηρεσιακή ανάγκη.
Η κυβέρνηση ΣΥΡΙΖΑ-ΑΝΕΛ συνεχίζει την ίδια καταστροφική πολιτική για τον Σιδηρόδρομο των προηγούμενων Κυβερνήσεων που έκλεισαν το δίκτυο της Πελοποννήσου, το άφησαν να ρημάξει και έγινε βορά σε κάθε λογής αρπακτικά. Λεηλατήθηκαν Σταθμοί – εγκαταστάσεις – μηχανήματα, αξίας πολλών εκατομμυρίων περιουσίας του Ελληνικού λαού και δεν λογοδότησε κανείς γι΄ αυτό. Σήμερα που γίνεται επέκταση του Προαστιακού στην Κάτω Αχαΐα ξαναπληρώνει ο Ελληνικός λαός τις λεηλατημένες υποδομές.
Αν υλοποιηθεί η αναιτιολόγητη απόφαση της διοίκησης για μεταφορά της έδρας από την Πάτρα στην Κόρινθο, θα υποβαθμίσει το σιδηρόδρομο σε Αχαΐα και Ηλεία που ακόμα λειτουργούν τμήματα: Διακοφτό-Καλάβρυτα, Πάτρα–Ρίο, Πύργος-Αρχαία Ολυμπία-Κατάκολο. Δυσχεραίνει την προοπτική επαναλειτουργίας της μετρικής γραμμής έως τον Πύργο και αργότερα έως Καλαμάτα.
Η αναβάθμιση και η εύρυθμη λειτουργία του σιδηροδρόμου δεν επιτυγχάνεται με αυθαίρετες αλλαγές στις έδρες των τμημάτων γραμμής και των επιθεωρήσεων, αλλά με πρόσληψη μόνιμου τεχνικά καταρτισμένου προσωπικού.
Η μέχρι τώρα ανάθεση της συντήρησης του δικτύου στους εργολάβους αποδείχτηκε ανελλιπής χρονοβόρα και κοστοβόρα χωρίς το επιθυμητό αποτέλεσμα.
ΚΑΛΟΥΜΕ τη Διοίκηση του ΟΣΕ να σταματήσει κάθε σκέψη για μεταφορά της έδρας από την Πάτρα, γιατί το μόνο που επιτυγχάνει είναι να προκαλεί ανησυχία και αβεβαιότητα στο ελάχιστο εναπομείναντα προσωπικό, που δίνει καθημερινή μάχη για την λειτουργία του Σιδηροδρόμου στην Πελοπόννησο με μεγάλη επιτυχία μέχρι σήμερα. Δέκα χρόνια μετά τις μετατάξεις του προσωπικού που στην ουσία εκδιώχθηκε στο πλαίσιο των μνημονιακών εντολών και της απαξίωσης του Δημοσίου, ούτε ένα δευτερόλεπτο καθυστέρησης σε συρμό δεν παρατηρήθηκε από υπαιτιότητα της υποδομής. Αφήστε μας να κάνουμε την δουλειά μας σαν επαγγελματίες σιδηροδρομικοί που είμαστε και μην προσπαθείτε να μας διαλύσετε.
Η μεταφορά της έδρας δεν εξυπηρετεί σε τίποτα εκτός και αν θέλετε να βολέψετε ημετέρους.
ΚΑΛΟΥΜΕ τους φορείς της Πόλης Δημοτική Αρχή, Περιφέρεια, Βουλευτές κλπ να πάρουν θέση και να σταθούν στο πλευρό των εργαζομένων στον αγώνα που δίνουμε γιατί δεν πρέπει να υποβαθμιστεί για άλλη μια φορά ο τρίτος Δήμος της χώρας και η Δυτική Πελοπόννησος.
Είμαστε αποφασισμένοι να αγωνιστούμε για να υπερασπίσουμε το δίκιο μας με κάθε τρόπο.»
Πηγή: patrastimes.gr