Στις άοκνες προσπάθειες της Περιφέρειας Πελοποννήσου προκειμένου να βελτιωθεί το οδικό δίκτυο της Μεσσηνίας αναφέρθηκε ο Περιφερειάρχης Πελοποννήσου στη διακαναλική συνέντευξη που παραχώρησε. Αναφέρθηκε ακόμη σε έργα τα οποία δεν έχουν προχωρήσει παρά τις συνεχείς πιέσεις του, λόγω του ότι αφορούν το σύνολο των θεσμών και είναι έργα εθνικής σημασίας.
«Έχουμε κάνει παρεμβάσεις μικρές και μεγάλες σε όλο το εσωτερικό εθνικό και επαρχιακό οδικό δίκτυο της Μεσσηνίας, βελτιώνοντας την ασφάλεια και δημιουργώντας τις προϋποθέσεις για πιο άνετη οδική κυκλοφορία». «Είναι γεγονός ότι τα δύο μεγάλα οδικά δίκτυα, το Ριζόμυλος – Πύλος – Μεθώνη έχουν μείνει πίσω. Γνωρίζουν πολύ καλά οι Μεσσήνιοι ότι αυτό το έργο δεν ήταν έργο που θα μπορούσε να το κάνει η Περιφερειακή αρχή. Είναι ένα έργο εθνικού μεγέθους, που πολλές Κυβερνήσεις κατά καιρούς το είχαν τάξει, αλλά ποτέ δεν προχώρησε τίποτα. Άκουσα και εγώ με ενδιαφέρον την ανακοίνωση του ΥΠΟΜΕΔΙ πριν λίγες μέρες, όπου υπάρχουν κάποιες ενστάσεις, πως δημιουργήθηκε το ΣΔΙΤ, ποιο είναι το business plan του ΣΔΙΤ, πως θα οργανωθεί αυτό το ΣΔΙΤ χωρίς διόδια όπως ανακοινώθηκε, αφού πρόκειται να υπάρξει διαδικασία παραχώρησης. Δεν δόθηκαν δηλαδή όλα αυτά τα στοιχεία για να πειστούμε ότι το ΣΔΙΤ δεν ήταν προεκλογική φιέστα».
Εξήγησε μάλιστα ο κύριος Τατούλης ότι είχε αναφέρει τις προτάσεις του στην κυβέρνηση, αλλά χωρίς την ανάλογη απάντηση. «Εμείς άλλα συμφωνήσαμε με την Κυβέρνηση στο Αναπτυξιακό Συνέδριο. Αυτά που συμφωνήσαμε δεν μπήκαν σε διαδικασία υλοποίησης και αυτός είναι ένας μεγάλος προβληματισμός. Έχω τις επιφυλάξεις μου, τις οποίες έχω διατυπώσει δημόσια ενώπιον των πολιτών.
Περιμένω τα στοιχεία για να κρίνουμε αν υπάρχει ένα οργανωμένο μοντέλο ή αν είναι λόγια του αέρα». «Είμαι ξεκάθαρος ότι η Περιφέρεια Πελοποννήσου και το Περιφερειακό Συμβούλιο θα διευκολύνουν οποιαδήποτε λογική που θα έχει ως βασικό στόχο την επίτευξη της υλοποίησης του έργου». «Ιδιαίτερα στο δρόμο Τσακώνα – Καλό Νερό – Πύργος θεωρούμε ότι ήταν λάθος να βγει από την παραχώρηση της Ολυμπίας Οδού. Τώρα υπάρχει ένα πρόγραμμα στα 25 εκατομμύρια ευρώ περίπου για τη βελτίωση του υφιστάμενου δρόμου, χωρίς αυτό να ικανοποιεί όλες τις ανάγκες».
«Σε δύσκολους καιρούς κάναμε παρεμβάσεις σε ένα εθνικό και επαρχιακό δίκτυο το οποίο παραλάβαμε σε πολύ κακή κατάσταση και το βελτιώσαμε σε μεγάλο βαθμό. Ασφαλώς πρέπει να κάνουμε πολλά ακόμα. Ήδη το Ρωμανός – Γαργαλιάνοι τελείωσε, εντάσσεται ένα πολύ μεγάλο έργο το Φιλιατρά – Γαργαλιάνοι, εντάσσεται ένα μεγάλο τμήμα του δρόμου Μεσσήνη – Αρχαία Μεσσήνη. Συνεχώς προσπαθούμε να δημιουργήσουμε καινούργια χρηματοδοτικά εργαλεία για να δημιουργήσουμε τις καλές προϋποθέσεις».