Με τις πληρότητες να υπερβαίνουν αυτό το διάστημα το 50%, η Ελαφόνησος καταγράφει μια ακόμα επιτυχημένη τουριστική περίοδο, με επισκέπτες από την Ελλάδα και το εξωτερικό, ενώ δεν έλειψαν και πάλι εφέτος οι προτιμήσεις για τον προορισμό από διασημότητες από το χώρο της επιχειρηματικότητας και του θεάματος.
Είναι χαρακτηριστικό ότι, σύμφωνα με το Google trends, το εξάμηνο πριν την έναρξη της τουριστικής περιόδου, παρατηρήθηκε κατακόρυφη αύξηση των αναζητήσεων από Αμερική και Κύπρο για την Ελαφόνησο, ενώ σταθερά παρέμειναν οι αντίστοιχες διαδικτυακές προσεγγίσεις από τις βασικές αγορές του νησιού.
Συγκεκριμένα, στο πεδίο που αφορά τις τάσεις για τα ταξίδια ανά χώρα τόσο οι κοντινές χώρες, όπως η Κύπρος και η Σλοβενία, όσο και πέρα από τον Ατλαντικό, χώρες όπως ΗΠΑ και Καναδάς, αναζήτησαν την Ελαφόνησο.
«Η συστηματική προβολή της Ελαφονήσου στην Αμερική μέσα από δημοσιεύματα, οι διαδικτυακές συναντήσεις της Τουριστικής Επιτροπής με tour operators και bloggers, αλλά και η παρουσία της μέσω του portofolio της MTC GROUP στην ASTA International, δημιούργησαν «κίνηση» για τον προορισμό με τις προοπτικές για την επόμενη τουριστική περίοδο να προοιωνίζονται επίσης θετικές», σύμφωνα με δηλώσεις της Δημάρχου Έφης Λιάρου.