Ακρίβεια και ανατιμήσεις, αν και ηπιότερες σε σχέση με εφέτος, είναι τα «δώρα» του 2024 προς τους καταναλωτές, οι οποίοι καθώς φαίνεται θα συνεχίσουν να επιλέγουν συνειδητά την αγορά προϊόντων ιδιωτικής ετικέτας στα σούπερ μάρκετ όχι όμως αποκλειστικά λόγω τιμής, αλλά και γιατί έχουν πειστεί ότι πρόκειται για αγαθά καλής ποιότητας. «Θα είναι πληθωριστική και η επόμενη χρονιά, αλλά όχι με αυτή τη δύναμη», ανέφερε χαρακτηριστικά η κα Δέσποινα Κατσίπη, διευθύντρια πωλήσεων της Circana, αναφερόμενη στο επίπεδο των ανατιμήσεων το 2024.
Ανάλογη άποψη εξέφρασε και ο κος Βάιος Δημοράγκας, CEO της NielsenIQ, ο οποίος σημείωσε πως «οι ακριβές τιμές θα παραμείνουν» αν και «βλέπουμε μια αποκλιμάκωση».