Αρχική Ν. Αργολίδος Ναύπλιο: Ειδική συνεδρίαση λογοδοσίας της Δημοτικής Αρχής – Ποια θέματα περιλαμβάνονται

Ναύπλιο: Ειδική συνεδρίαση λογοδοσίας της Δημοτικής Αρχής – Ποια θέματα περιλαμβάνονται

Την Παρασκευή 1 Μαρτίου 2024 και ώρα 19.00 θα πραγματοποιηθεί στην αίθουσα πολλαπλών χρήσεων της Περιφερειακής Ενότητας Αργολίδας( παρ. οδός Ναυπλίου – Ν.Κίου ) στις 19:00 σε ειδική συνεδρίαση λογοδοσίας δημοτικής αρχής, κατ’ εφαρμογή των διατάξεων του αρ.67Α του Ν. 3852/2010, όπως αυτές προστέθηκαν με τις όμοιες του άρθρου 7 Ν. 5056/23 και παρακαλούμε για τις τυχόν δικές σας ενέργειες σύμφωνα με τα διαλαμβανόμενα στις εν λόγω διατάξεις (υποβολή θεμάτων για συζήτηση). 

Σημειώνουμε ότι καταληκτική ημερομηνία υποβολής των θεμάτων ορίζεται η Δευτέρα 26 Φεβρουαρίου 2024 & ώρα 15:00 στη γραμματεία του Δημοτικού Συμβουλίου (εγγράφως ή ηλεκτρονικά ) .
 
Άρθρο 7
 Ειδική συνεδρίαση λογοδοσίας δημοτικής αρχής – Προσθήκη άρθρου 67Α στον ν. 3852/2010 Μετά από το άρθρο 67 του ν. 3852/2010 (Α’ 87) προστίθεται άρθρο 67A ως εξής: «Άρθρο 67Α Ειδική συνεδρίαση λογοδοσίας δημοτικής αρχής
1.Επιπλέον της παρ. 1 του άρθρου 67, το δημοτικό συμβούλιο κάθε δύο (2) μήνες συγκαλείται υποχρεωτικά σε ειδική συνεδρίαση λογοδοσίας της δημοτικής αρχής. H παράλειψη σύγκλησης του συμβουλίου στην ανωτέρω προθεσμία για λόγους που δεν άπτονται ανωτέρας βίας αποτελεί σοβαρή παράβαση καθήκοντος του προέδρου του δημοτικού συμβουλίου.
2.Στην ημερήσια διάταξη της συνεδρίασης εγγράφονται υποχρεωτικά τα θέματα που επιθυμεί να θέσει κάθε δημοτικός σύμβουλος, τα οποία αφορούν στο έργο της δημοτικής αρχής, εφόσον έχουν κατατεθεί εγγράφως στο προεδρείο του δημοτικού συμβουλίου τρεις (3) ημέρες πριν από τη συνεδρίαση. Κάθε δημοτικός σύμβουλος μπορεί να θέσει έως ένα (1) θέμα.
Εφόσον έχουν υποβληθεί συνολικά πάνω από δέκα (10) θέματα, διενεργείται δημόσια κλήρωση από το προεδρείο για τα θέματα που πρόκειται να συζητηθούν και τα οποία εγγράφονται στην ημερήσια διάταξη.
 Στην ημερήσια διάταξη εγγράφονται έως τρία (3) θέματα που προτείνονται από συμβούλους της πλειοψηφίας. Επιπλέον των ανωτέρω δέκα (10) θεμάτων, έως δύο (2) θέματα μπορούν να συζητούνται εφόσον τα έχουν θέσει οι πρόεδροι των δημοτικών κοινοτήτων.
Αν έχουν υποβληθεί πάνω από δύο (2) θέματα από τους προέδρους δημοτικών κοινοτήτων, τότε διενεργείται κλήρωση. Η παρουσία του δημάρχου, του αρμόδιου αντιδημάρχου, του εντεταλμένου συμβούλου ή του πρόεδρου νομικού προσώπου στη συνεδρίαση είναι υποχρεωτική, εφόσον έχει εγγραφεί θέμα της αρμοδιότητάς τους στην ημερήσια διάταξη. Σε περίπτωση κωλύματος, ορίζεται από τον δήμαρχο ο ίδιος ή άλλος αντιδήμαρχος ή εντεταλμένος σύμβουλος για να συμμετάσχει στη συζήτηση του εν λόγω θέματος.
3.Ο πρόεδρος του δημοτικού συμβουλίου ενημερώνει, δέκα (10) τουλάχιστον ημέρες πριν από τη συνεδρίαση, τους δημοτικούς συμβούλους για την ημερομηνία, τον τόπο συνεδρίασης, καθώς και για την καταληκτική ημερομηνία υποβολής των θεμάτων.
4.Απαγορεύεται η συζήτηση οποιουδήποτε άλλου θέματος κατά τη συνεδρίαση αυτή, καθώς και η λήψη οποιαδήποτε απόφασης.
5.Θέματα διεξαγωγής της συνεδρίασης αυτής δύνανται να περιλαμβάνονται στον Κανονισμό Λειτουργίας του δημοτικού συμβουλίου.
6.Για τη συνεδρίαση αυτή δεν εφαρμόζεται η παρ. 10 του άρθρου 67, περί απαρτίας του δημοτικού συμβουλίου.
7.Κατά τα λοιπά εφαρμόζεται το άρθρο 67.»