Ένα ακόμα ταξίδι εξοικείωσης (fam trip) ολοκληρώθηκε επιτυχώς για την Πελοπόννησο, με τη συμμετοχή 7 ταξιδιωτικών πρακτόρων από Βέλγιο και Ολλανδία και με το ενδιαφέρον να επικεντρώνεται στην περιφερειακή ενότητα Αρκαδίας .
Το εν λόγω fam trip πραγματοποιήθηκε στις 13 – 17 Μαΐου 2024 και διοργανώθηκε από τον Τουριστικό Οργανισμό Πελοποννήσου (Τ.Ο.Π.) σε συνεργασία με την Ένωση Ξενοδοχείων Αρκαδίας, τις τοπικές Ενώσεις Καταλυμάτων Βόρειας και Νότιας Κυνουρίας και το Γραφείο του Ελληνικού Οργανισμού Τουρισμού του Άμστερνταμ.
Κατά την πρώτη μέρα, στις εγκαταστάσεις γνωστού ξενοδοχείου στα Μαγούλιανα Αρκαδίας, πραγματοποιήθηκε ειδική εκδήλωση (workshop), κατά την οποία οι προσκεκλημένοι τουριστικοί πράκτορες είχαν την ευκαιρία να γνωρίσουν τις δυνατότητες που προσφέρει η Αρκαδία, μέσω των παρουσιάσεων από 10 διαφορετικές εταιρίες που συμμετείχαν και δραστηριοποιούνται στην ευρύτερη περιοχή, με αντικείμενο τον τουρισμό υπαίθρου, την αγροδιατροφή, την άθληση και περιπέτεια, τον πολιτισμού κ.ά.. Παράλληλα πραγματοποιήθηκαν συναντήσεις με ντόπιους επιχειρηματίες του τουρισμού, με στόχο την προώθηση προσφορών, την ανάπτυξη συνεργασιών και τη σύναψη συμφωνιών.
Το τετραήμερο ταξίδι εξοικείωσης που ακολούθησε στις ορεινές και παράκτιες περιοχές της Αρκαδίας περιλάμβανε πλήθος δραστηριοτήτων και ξεναγήσεων, δίνοντας στους καλεσμένους την ευκαιρία να γνωρίσουν από κοντά τα μοναδικά χαρακτηριστικά της περιοχής.
Οι προσκεκλημένοι επισκέφτηκαν γραφικούς παραδοσιακούς ορεινούς και παραθαλάσσιους οικισμούς, γνώρισαν την πλούσια φύση, την ιστορία, τον πολιτισμό και την γαστρονομία της περιοχής. Παράλληλα, επισκέφτηκαν επιχειρήσεις από τον κλάδο της φιλοξενίας, της εστίασης και της μεταποίησης αποκτώντας μια ολοκληρωμένη άποψη για το τουριστικό προϊόν της περιοχής.
Συνολικά, το ταξίδι εξοικείωσης άφησε άψογες εντυπώσεις στους συμμετέχοντες, οι οποίοι δήλωσαν ενθουσιασμένοι με την ομορφιά, την αυθεντικότητα και την φιλοξενία των Αρκάδων. Για άλλη μία φορά, η Αρκαδία αποδεικνύεται ένας ελκυστικός προορισμός για ταξιδιώτες από αγορές λιγότερο παραδοσιακές για την Πελοπόννησο, που μπορεί να προσφέρει ένα διαφοροποιημένο τουριστικό προϊόν, πέρα από τον κλασικό μοντέλο μαζικού τουρισμού ‘’ήλιου και θάλασσας’’.