Με στόχο την ενίσχυση της τουριστικής της αναγνωρισιμότητας, η Περιφέρεια Πελοποννήσου προχώρησε στην υπογραφή σύμβασης για υλοποίηση νέας ψηφιακής καμπάνιας. Η Περιφέρεια φιλοδοξεί με αυτόν τον τρόπο να κάνει δυναμική είσοδο στη διεθνή τουριστική σκηνή. Η καμπάνια φέρει τον τίτλο «Peloponnese: Greece Beyond the Obvious» και επιδιώκει, όπως ειπώθηκε, «να προσελκύσει ταξιδιώτες από επιλεγμένες αγορές-στόχους, προβάλλοντας τις μοναδικές της ομορφιές και την πλούσια πολιτιστική της κληρονομιά».
Η σύμβαση -αξίας 272.316 ευρώ- υπεγράφη από τον Μανιάτη θεματικό αντιπεριφερειάρχη Τουρισμού, Θάνο Μιχελόγγονα, και περιλαμβάνει μια σειρά στρατηγικών ενεργειών για την προβολή της Πελοποννήσου μέσω των ψηφιακών της καναλιών, όπως τα μέσα κοινωνικής δικτύωσης «VisitPeloponnese» και η τουριστική πλατφόρμα visitpeloponnese.com.
Υπογραμμίστηκε ότι «η καμπάνια στοχεύει στη δημιουργία μιας ισχυρής τουριστικής ταυτότητας για την Πελοπόννησο, ενσωματώνοντας το νέο place brand της Περιφέρειας και αξιοποιώντας σύγχρονα ψηφιακά εργαλεία, όπως το TikTok, τις συνεργασίες με travel bloggers και influencers, και στοχευμένες διαφημίσεις σε διεθνείς αγορές». Μέσω αυτών των δράσεων, η Περιφέρεια στοχεύει όχι μόνο στην αύξηση των επισκεπτών αλλά και στην προώθηση ενός βιώσιμου μοντέλου τουριστικής ανάπτυξης.
Αρμοδίως, εκφράστηκε η πεποίθηση πως με την καμπάνια αυτή, η Περιφέρεια Πελοποννήσου «συνεχίζει να επενδύει στο μέλλον, ικανοποιώντας τις ανάγκες της σύγχρονης ταξιδιωτικής αγοράς».