Και όμως πανηγυρίζουν!
Και όμως θριαμβολογούν για το ότι το “αμαρτωλό” Σκούρα – Πυρί ξαναδημοπρατήθηκε! Επαίρονται επειδή ξαναυπέγραψαν σήμερα την σύμβαση για την κατασκευή του!
Μιλούν στην ΝΕΑ ΠΕΛΟΠΟΝΝΗΣΟ , στην παράταξη του Περιφερειάρχη Πέτρου Τατούλη για τα “βαρίδια” που κατόρθωσαν να διώξουν απο το έργο!!!!
Ξεχνούν όμως πως… ένα απο τα βαρίδια, ο άνθρωπος που “είδε” πως το έργο ολοκληρώθηκε και το παρέλαβε και υπέγραψε για να πληρωθεί ο κατασκευαστής ζημιώνοντας το δημόσιο με 22 εκ αυρώ ΠΑΡΑΜΕΝΕΙ ΣΤΗΝ ΘΕΣΗ ΤΟΥ ΑΚΟΜΑ ΚΑΙ ΣΗΜΕΡΑ !
Είναι δε εκείνος ο οποίος εισηγήθηκε προ ολίγων μηνών την επαναδημοπράτηση!
ΑΥΤΟ ΤΟ ΒΑΡΙΔΙ ΚΥΡΙΕ ΠΕΡΙΦΕΡΕΙΑΡΧΑ; Αυτό δεν θα απομακρυνθεί;
Είναι ο ίδιος άνθρωπος που “λόγω φόρτου εργασίας¨” δεν είδε την μη ολοκλήρωση του έργου!!!!!
“Το «ΣΗΜΕΡΑ» φέρνει στο φως της δημοσιότητας το από 30-6-2011 πόρισμα καταλογισμού ευθυνών για το αμαρτωλό έργο Σκούρα – Πυρί αρχικού προϋπολογισμού 20εκ 480 χιλιάδες ευρώ το οποίο είχε ενταχθεί στο ΕΣΠΑ 2007-2013 και το πώς, όπως καταγράφεται, η εταιρία ds πληρώθηκε για το 100% του έργου!
Σύμφωνα με το πόρισμα ,τμήμα του οποίου φέρνουμε αποκλειστικά στην δημοσιότητα, βαρύτατες ευθύνες έχει ο σημερινός προϊστάμενος και τότε επιβλέπων μηχανικός της ΔΕΣΕ , Γεώργιος Κωστόγιαννης. Σύμφωνα με το πόρισμα καταλογίζονται ευθύνες διότι ενώ έπρεπε όταν η εταιρία ds που αρχικά είχε αναλάβει το έργο κατέθεσε προς έλεγχο και πληρωμή 11 λογαριασμούς όπως φαίνεται και στο πόρισμα από τον 17 έως και τον 27 που περιελάμβανε όλη την εκτέλεση έργου σαν να είχε αποπερατωθεί το 100% του έργου ο τότε επιβλέπων μηχανικός κ. Κωστόγιαννης ( καις ημερινός προϊστάμενος ΔΤΕ της ΔΕΣΕ ) όχι μονάχα φαίνεται λόγω φόρτου εργασίας δεν είδε ούτε τη γέφυρα 200 μέτρων του Ευρώτα, ότι δεν είχε φτιάξει η εταιρία αλλά δεν έστειλε ως όφειλε εντός μηνός την επιστροφή των 11 αεριτζίδικων λογαριασμών της ds με αποτέλεσμα η εταιρία να μπορεί να προχωρήσει σε τραπεζική εκχώρηση των λογαριασμών.” γράφαμε στις 5 Οκτωβρίου ΚΑΙ ΟΜΩΣ!
Στις 17 -9-2013 ήρθαν στην Οικονομική επιτροπή Πελοποννήσου τα τεύχη για την εκ νέου δημοπράτηση του έργου!
ΕΙΣΗΓΗΤΗΣ; Ο ΠΡΟΙΣΤΑΜΕΝΟΣ ΤΩΝ ΤΕΧΝΙΚΩΝ ΥΠΗΡΕΣΙΩΝ ΤΗΣ ΠΕΡΙΦΕΡΕΙΑΣ ΠΕΛΟΠΟΝΝΗΣΟΥ, εκείνος δηλαδή στον οποίον καταλογιζόταν δόλος στο πόρισμα Ρακιντζή
Τα δημοσιεύματα για το νέο σκάνδαλο καταιγιστικά!
Δείτε κάποια απο αυτά:
http://www.notospress.gr/article.php?id=15736
http://www.arcadiaportal.gr/news/dolo-katalogizei-o-epitheoritis-dimosias-dioikisis-stous-upeuthunous-tou-ergou-fantasma
http://www.apela.gr/article/32438/o-neos-epiblepon-tou-ergou-skoura—puri-einai-o-palios-epiblepon-pou-dioketai-peitharhika-gia-to-skandalo
πάρα ταύτα απο το γραφείο τύπου του περιφερειάρχη ήρθε πριν λίγο αυτή η ανακοίνωση την οποίαν και δημοσιεύουμε αυτούσια:
Ο Περιφερειάρχης Πελοποννήσου υπέγραψε τη σύμβαση για το Σκούρα – Πυρί
«Αποδείξαμε με το σχέδιό μας, την υπευθυνότητα και την αποφασιστικότητά μας, κόντρα σε όσους μόνο να κινδυνολογούν ξέρουν και να προσπαθούν να αποδομούν κάθε προσπάθεια, ότι μπορούμε να υλοποιούμε έργα τόσο σημαντικά όπως της παράκαμψης της Σπάρτης, και μάλιστα σε τόσο δύσκολους καιρούς» δήλωσε ο Περιφερειάρχης Πελοποννήσου Πέτρος Τατούλης κατά την υπογραφή της σύμβασης με την ανάδοχο εταιρεία για το τμήμα Σκούρα – Πυρί, την Παρασκευή 2 Μαΐου 2014.
Πρόκειται για ένα πολύ σημαντικό έργο, συμπλήρωσε ο Περιφερειάρχης, το οποίο τα παραλάβαμε με τα γνωστά προβλήματα. Το καθαρίσαμε από τα βαρίδια του, το εντάξαμε στο ΕΣΠΑ και σήμερα βρισκόμαστε στην ευχάριστη θέση να υπογράφουμε τη σύμβαση κατασκευής του, ώστε το έργο να παραδοθεί στους πολίτες μέσα στο 2015.
Με την παρούσα εργολαβία θα ολοκληρωθεί ο οδικός αυτός άξονας της παράκαμψης της Σπάρτης. Ο αρχικός προϋπολογισμός ήταν στα 20 εκατομμύρια ευρώ και με τη σύμβαση που υπεγράφη το κόστος ανέρχεται στα 10 εκατομμύρια.
Το τμήμα που συνιστά νέα διάνοιξη έχει μήκος 8,3 χλμ και θα κατασκευαστεί με δύο λωρίδες κυκλοφορίας, συνολικού ασφαλτοστρωμένου πλάτους οδοστρώματος 11 μ.
Προβλέπεται η κατασκευή:
• Τριών ισόπεδων και δύο ανισόπεδων κυκλοφοριακών κόμβων
• Δύο μεγάλων γεφυρών, του ποταμού Ευρώτα ανοίγματος 188,20μ και του ρέματος Σκατιά ανοίγματος 12,0μ
• Εγκάρσια Τεχνικά έργα (20 κιβωτοειδείς και 18 σωληνωτοί οχετοί), καθώς και 11 κάτω διαβάσεων.
• Αποκατάσταση έντεκα καθέτων οδών και δύο παράπλευρων συνολικού μήκους 4,35 χλμ περίπου
• Σήμανση – Ασφάλιση της οδού με την εγκατάσταση των Συστημάτων Αναχαίτισης Οχημάτων ( ΣΑΟ )
• Εργασίες Πρασίνου ( υδροσπορά σε 88,00 περίπου στρέμματα )
Το έργο λοιπόν ξεκινά και πάλι να κατασκευάζεται! Άραγε αυτή τη φορά θα πιάσουν τόπο τα κονδύλια; Θα δει ο Προιστάμενος το έργο αν θα γίνει ή όχι ή θα το παραλάβει και πάλι ημιτελές βάζοντας μέσα και πάλι το ελληνικό δημόσιο;
ΕΡΓΑ ΚΑΙ ΗΜΕΡΕΣ ΤΑΤΟΥΛΗ ΑΝΑΜΦΙΒΟΛΑ!