Επερώτηση της Λαικής Συσπείρωσης στο Περιφερειακό Συμβούλιο
κ. Περιφερειάρχη
Η συγκυβέρνηση Ν.Δ. – ΠΑΣΟΚ προχωρά σε νέες συγχωνεύσεις, υποβιβασμούς και καταργήσεις σχολείων όλων των βαθμίδων (νηπιαγωγείων, δημοτικών, γυμνασίων, γενικών λυκείων, ΕΠΑΛ) σε ολόκληρη τη χώρα και στην Περιφέρεια Πελοποννήσου.
Οι συγχωνεύσεις των προηγούμενων χρόνων δυσκόλεψαν τη ζωή των μαθητών και υποβάθμισαν την εκπαιδευτική διαδικασία. Οι νέες συγχωνεύσεις – καταργήσεις θα έχουν δραματικές συνέπειες στην ήδη υποβαθμισμένη μόρφωση των παιδιών του λαού μας.
Θα οξυνθεί ακόμα περισσότερο το πρόβλημα της μετακίνησης των μαθητών που θα υποχρεωθούν να διανύουν πολλά χιλιόμετρα για να πάνε σχολείο.
Θα αυξηθούν οι κίνδυνοι ατυχημάτων.
Θα υποχρεωθούν να στοιβάζονται σε πολυάριθμα τμήματα 25 – 30 μαθητών.
Θα χαθούν πολλές οργανικές θέσεις και θα υπάρξουν χιλιάδες κενά σε όλη τη σχολική χρονιά, αφού δεν γίνονται προσλήψεις.
Θα γενικευτούν οι ελαστικές εργασιακές σχέσεις.
Το κλείσιμο και οι συγχωνεύσεις σχολείων θα φέρουν αντιμέτωπους με το πρόβλημα της διαθεσιμότητας και της απόλυσης πολλούς εκπαιδευτικούς με το γνωστό πρόσχημα ότι αφού δεν υπάρχει αντικείμενο εργασίας δεν υπάρχει και μονιμότητα.
Με βάση τα παραπάνω ερωτάστε:
Πως τοποθετείστε στις νέες συγχωνεύσεις – καταργήσεις σχολείων;
Θα τις καταγγείλετε;
Τι μέτρα θα πάρετε για να μην πραγματοποιηθούν;
Θα φέρετε άμεσα θέμα στο Περιφερειακό Συμβούλιο να διεκδικήσουμε η κυβέρνηση να αναστείλει την απόφαση για συγχωνεύσεις – καταργήσεις σχολικών μονάδων και να πάρει τα απαραίτητα μέτρα για τη χρηματοδότησή τους και την κάλυψη όλων των αναγκών της εκπαιδευτικής διαδικασίας;
Θα απαιτήσουμε σαν Περιφερειακό Συμβούλιο να προβεί η κυβέρνηση σε μαζικούς διορισμούς μόνιμων εκπαιδευτικών για την κάλυψη όλων των κενών και τη μονιμοποίηση όλων των συμβασιούχων χωρίς όρους και προϋποθέσεις, ώστε να αντιστοιχούν 15 νήπια – προνήπια ανά νηπιαγωγό και δάσκαλο Α’ και Β’ τάξης και 20 μαθητές ανά δάσκαλο και καθηγητή στις υπόλοιπες τάξεις;
Ο Επερωτών
Γούργαρης Βαγγέλης
Περιφερειακός Σύμβουλος με τη
Λαϊκή Συσπείρωση