Το υπουργείο Διοικητικής Μεταρρύθμισης παρουσίασε στοιχεία που φανερώνουν μια θεαματική αύξηση της εξυπηρέτησης των πολιτών μέσω των ΚΕΠ online και ταυτόχρονα παρουσίασε νέες ηλεκτρονικές υπηρεσίες που θα διευκολύνουν τους πολίτες.
Χαρακτηριστικό παράδειγμα της θεαματικής αύξησης της εξυπηρέτησης μέσω των ΚΕΠ online αποτελεί η βεβαίωση οικογενειακής κατάστασης. Το 2013 δόθηκαν συνολικά 642.341 πιστοποιητικά στους πολίτες, ενώ το 2014 με το online σύστημα, οι πολίτες πήραν με μία επίσκεψη, μέσα σε ένα λεπτό, συνολικά 1.011.342 βεβαιώσεις (αύξηση 57,4%). Παράλληλα, το 2013 δόθηκε βεβαίωση γέννησης σε 289.181 πολίτες, ενώ το 2014 σε 370.265 (αύξηση 28%).
Συγκεκριμένα, με την online εξυπηρέτηση:
– Αυξήθηκε κατά 41,3% ο αριθμός των πολιτών (υποθέσεις) που εξυπηρετήθηκαν, βελτιώνοντας σημαντικά την καθημερινότητα όλων.
– Μειώθηκαν κατά 43,5% οι ανθρωποώρες που απαιτούνται για την εξυπηρέτηση, γλιτώνοντας πολύτιμο χρόνο και για τους εργαζόμενους των ΚΕΠ και για τους πολίτες.
– Αυξήθηκε κατά 150% η παραγωγικότητα (απόδοση ανθρωποώρας υπαλλήλων ΚΕΠ).