Εγκρίθηκε ομόφωνα από την αρμόδια Διυπουργική Επιτροπή για έργα ΣΔΙΤ η ένταξη του δρόμου Καλαμάτα – Ριζόμυλος – Πύλος – Μεθώνη στη συγκεκριμένη σύμπραξη, προκειμένου να δημοπρατηθεί και να υλοποιηθεί με αυτή τη διαδικασία.
Σύμφωνα με την ενημέρωσή μας, η Διυπουργική αποφάσισε η σύμβαση με τον ανάδοχο να έχει διάρκεια 30 χρόνια, 4 χρόνια η κατασκευή για όλο το δρόμο μέχρι τη Μεθώνη και 26 χρόνια η συντήρηση.
Με βάση τον προγραμματισμό που έχει γίνει, μέσα στον Απρίλιο θα δημοπρατηθεί το σημαντικό αυτό οδικό έργο της Μεσσηνίας, με την προκήρυξη της προεπιλογής των εταιρειών, που θα κληθούν να καταθέσουν ενδιαφέρον συμμετοχής για την κατασκευή του.
Επισημαίνεται ότι η όλη διαδικασία μέχρι την επιλογή του ιδιώτη αναδόχου αναμένεται να πάρει αρκετό χρόνο και αν πάνε όλα καλά, το έργο δεν θα ξεκινήσει νωρίτερα από το 2021. Το θετικό είναι ότι μέχρι την έναρξή του πρόκειται να έχουν ολοκληρωθεί και οι απαλλοτριώσεις.
Να υπενθυμίσουμε ότι στις 22 Φεβρουαρίου στην Πύλο, ο γ.γ. Υποδομών Γιώργος Δέδες είχε υποσχεθεί ότι το Μάρτιο θα δημοπρατηθεί ο δρόμος Καλαμάτα – Ριζόμυλος – Πύλος – Μεθώνη, προϋπολογισμού 200 εκ. ευρώ, χωρίς ολοκληρωμένες μελέτες και χωρίς απαλλοτριώσεις (δεν χρειάζονται στην προεπιλογή, στην πρώτη φάση). Είχε ξεκαθαρίσει ότι “θα γίνει με προκήρυξη δημόσιου διεθνούς διαγωνισμού και η κατασκευή του θα υλοποιηθεί με ΣΔΙΤ”.
Να αναφέρουμε, όμως, ότι δεν έχει φθάσει ακόμα στο Περιφερειακό Συμβούλιο Πελοποννήσου και τα Δημοτικά Συμβούλια Καλαμάτας και Μεσσήνης η μελέτη περιβαλλοντικών επιπτώσεων για το τμήμα Καλαμάτα – Ριζόμυλος, την ανακατασκευή του υφιστάμενου δρόμου, που θα είναι τετράιχνος (σαν το Παραδείσια – Τσακώνα) με παρακάμψεις της Μεσσήνης και της Βελίκας και νέα γέφυρα στον Πάμισο.
Πηγή: eleftheriaonline.gr